miercuri, 21 octombrie 2009

Blog...sa ne traiasca!

Bun, sa vedem...ce ar trebui sa aiba un blog...si cu siguranta al meu nu va avea? Multe, cam de toate, dar asta e. Se presupune ca ne punem gandurile pe ecran, prin urmare din tastatura mea va iesi un amestec de ganduri care probabil va fi suficient de clar pentru toti, astfel incat toate sperantele mele ca sunt o persoana complicata vor fi pe veci distruse.
Probabil scumpul meu blog va avea o viata prapastioasa, deja are un nume toxic.
Dar nah, numele sunt importante "au putere" sau era invers? Daca ii dai spui cuiva/unui lucru numele adevarat ai tu putere asupra lui? Ma rog, filmele sci-fi ne invata multe daca stim sa ne uitam cu atentie.
Am luat-o pe aratura se pare, dar nu am ce face, nu vreau sa vorbesc despre orezul pe care l-am mancat la pranz sau despre situatia politica din Romania, oricum nu se potriveau povestile cu coloana sonora pe care am ales-o pentru azi.
Azi ascultam dragi copiii "Waltzing Matilda", chiar as avea chef sa ma plimb cu bocceluta in bat si sa imi traiesc viata in pace si liniste prin munti si vai. Din pacate prea multele vile imi strica posibilitatea sihastriei...eh, daca emigrez in Australia o sa ma mut intr-o zona cat mai putin populata. Da, stiu, avem si noi zone din astea, dar vreau si eu ca o fosta pisica reincarnata sa stau la caldura si la soare.
Draga blogule, pana la urmatoarea intalnire iti spun adio, si promit solemn ca daca ma mai uit la "Vampire Diaries" o sa gasesc noi formule de tortura pentru tine, poate sa incep mereu cu "Dear Diary"...
P.S. Asta n-am inteles-o niciodata, de ce dear diary? In fond e un caiet....Eh, banuiesc ca nu tin atat la amintirile mele sa le vreau scrise pe o bucatica de hartie ieftina(sau scumpa, depinde de gusturi.) Mai bine imi las gandurile in vastul spatiu al internetului, unde vor trai pentru totdeauna...pana pica vreun server.
Adio.

Un comentariu: