miercuri, 11 noiembrie 2009

Alegeri, alegeri, alegeri...

Simtiti caldura? Va cuprinde euforia si nu stiti de ce? Ei, lasa ca va spun eu..E febra alegerilor si nu gripa porcina. In caz de manifestari neplacute adresati-va totusi medicului sau farmacistului.
Peste exact 12 zile se decide din nou soarta tarii...pardon, 11 zile.
Totusi de ce e asa important cine e presedinte imi scapa. In fond in Romania, care e republica parlamentara presedintele e asa....un soi de muppet care nu are prea multe prerogative. Mai in termeni moderni, e un....reprezentant de relatii cu publicul, prin urmare...oricat de incompetent ar fi, daca tot il trimitem peste mari si tari pe banii publici, macar sa dea bine in poze. Sarkozy stie asta...de aia pleaca cu podiumul dupa el oriunde se duce sa dea si el cu semnatura in caietul de protocol.
Daca nu ati aflat inca, un presedinte ar trebui sa aiba si o oarecare prestanta....Asa, sa zicem mai popular, o fata de presedinte...spre deosebire de o fata de spart borcanele si speriat copiii. Dar dupa parerea mea un om nu este urat decat daca e incompetent, prost si prost crescut. Inteligenta compenseaza orice defect fizic, si lipsa ei potenteaza orice astfel de defect...Trebuiau si caricaturile sa aiba o sursa de inspiratie...Eh, se vede ca am fost azi la muzeu.
Revenind la aceasta tulburare febrila ce se manifesta numai in perioada electorala...Ce ar mai fi de spus...Am ramas fara vorbe de duh. Hai totusi sa ma chinui putin, doar doar o mai fi pe undeva ceva important de spus...

Ah, da!! Mergeti la vot si votati cu capul nu cu burta, plina de sarmalute electorale si miei sacrificati pentru "a trai bine".
In fond procesul de digestie dureaza cam...4 ore?? Nu prea le am cu biologia, dar in orice caz nu tine 4 ani de foame o mica sueta ante-alegeri. Sa fim seriosi, ati mai vazut voi sa vina vreun politician cu masa plina de bucate...cand nu sunt alegeri?
Eu nu, si nici nu cred ca o sa vad.
Asta e tot copii, ganditi, votati, alegeti cine chiar credeti ca e bun, nu de alta, dar mai are si el ceva de spus in guvern, care e cel ce chiar are puterea de a face ceva....Din nefericire putere nu echivaleaza cu vointa de a face ceva.
Triste timpuri am ajuns, nu?

Good night muppets!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu