marți, 18 mai 2010

19 Mai - zi mare

Maine e 19 mai, ziua cea mare. Ce se intampla? Pai, pentru cei care au fost in coma, sau complet rupti de realitate, maine o sa aiba loc un mare miting de protest impotriva masurilor aberante ale guvernului. Ma gandeam daca exista vreun cuvant mai dur decat aberant pentru a descrie idiotenia guvernamentala, dar din pacate vocabularul nu imi ofera nici un alt rezultat.

Maine eu nu pot merge la Bucuresti, nu am bani si nici nu pot lipsi de la serviciu, din nou absurd pentru ca oricum o sa imi taie salariul. Dar am sa port violet, am sa imi spun nemultumirile in fata tuturor celor care sustin in continuare ca Base e "ingerul razbunarii" care ne va elibera pentru totdeauna de comunisti si am sa postez in continuare pe blog.

Nu e mult, chiar deloc, dar e ceva. Cei 60.000 de oameni care vor putea merge acolo vor avea in spate alte sute de mii care sa ii sprijine. Un cuvant aici, un cuvant acolo...cine stie, poate schimbam lumea. Daca nu lumea...macar coltisorul nostru de lume.

Comunismul nu mi-l amintesc eu prea bine, doar ciocolata cu scufita rosie si bomboanele cu lapte la care mai visez din cand in cand. Dar chiar nu cred ca pentru a ne improspata memoria cu privire la istoria tarii noastre e cazul sa acceptam un nou dictator.

Si inca unul care isi face treaba prost (exista oare si dictatori care isi fac treaba bine?) Tot ce se poate, dar al nostru cu siguranta nu. Poate pentru ca e inca in stadiul embrionar nu a ajuns la nivelul celor cu zeci de ani de experienta in domeniu?

Daca astea sunt deciziile pe care le ia acum impreuna cu guvernul, care am impresia ca va fi numit in cartile de istorie peste cativa ani - guvernul marioneta Boc, acum cand inca nu s-a declarat "Stapan Absolut", nu vreau sa vad ce ii mai trece prin cap daca ajunge sa aiba puterea deplina.

Oare planuieste ceva de genul...hai sa ii distrugem cu legea asta, dau vina pe guvern, ii scot din r**at si pozez din nou in Mantuitor? Atunci ma aleg ei singuri fara sa fie nevoie sa dau jos guvernul prin alte mijloace.

M-am saturat de el, de ei, de toti, inclusiv de mine...asa ca ma duc la culcare, un somn plin de cosmaruri la gandul ca de luna viitoare imi taie salariul, tatei pensia si mamei somajul. Fantastic!

Saraciti bine!

Un comentariu:

  1. Salut! Vrei să facem schimb de link-uri? Site-urile mele sunt http://www.ejocuri-noi.ro şi http://www.versuri-tari.ro . Dacă vrei, trimite-mi un email pe adresa: salut@ainaw.com să ştiu dacă să-ţi adaug link-ul pe site-uri. Mulţumesc. :d

    RăspundețiȘtergere