joi, 27 mai 2010

Zi de greva...fara greva.

Asa...sa vedem cum sta treaba - 31 Mai, zi anuntata cu surle si trambite ca marea zi de greva a populatiei romane s-a..."fasait", din lipsa de un cuvant mai bun. CFR-ul si Tarom-ul nu mai fac greva, in invatamant curg amenintarile in caz ca indrazneste careva sa miste in front, probabil pensionarii o sa faca...ei nu au nimic de pierdut, nu? Oricum o sa ii bage in mormant noile reglementari.

Ca bugetar ce risca sa isi piarda painea si job-ul nu mai am cuvinte. Am asistat azi la o sedinta in care colegii mei erau resemnati, cel mai tare m-a enervat una cu "lasa ca oricum nu schimbam noi nimic". Sincer imi venea sa-i dau doua palme. Bravo, halal gandire. Oare s-a gandit sau a aruncat cuvintele in neant, doar asa de dragul de a spune cineva si cliseul asta?

Daca ne resemnam o sa fim calcati in picioare. O sa ajungem la rationalizarea energiei, caldurii, apei, ca doar e criza...si e pentru siguranta statului.
Poftim?? M-a umflat rasul cand am auzit si aberatia asta. Bine ca n-a spus Boc ca s-au luat toate aceste masuri fantastice in caz de invazie extraterestra, probabil ca era mai logic decat ce a spus el.

Oare chiar traieste intr-o lume fantastica? O fi ochelari roz aia pe care ii poarta si in lumea lui e soare, cald, frumos si plin de oameni fericiti. Asa s-ar explica prostia debordanta de care da dovada de fiecare data cand iese in public si da declaratii.

Eu cred ca lui ar trebui sa i se spuna "Papusica", in fond asta e, o mica papusica...pe baza de arc, eh Parazitii aveau dreptate, care e la cheremul unui mare manipulator. Mare...dar prost si el la fel ca cei pe care ii manipuleaza. Eu ma mir ca mai au tupeu sa iasa in public, zic tupeu pentru ca la cum se manifesta nu poate fi vorba de strategie politica sau alt termen cat de cat intelectual, nu, e doar tupeu.

Sa iesi in public si sa declari ca vrei binele tarii in timp ce bagi in mormant, metaforic sau nu, cel putin 6 milioane de oameni tine de tupeu, de aerul ala de ''baiat de carter" atat de popular acum. O sa ajunge iar sa uitam la TV doar 3 ore pe zi, sa il vedem pe Basescu cum ne spune ca totul merge bine...dar e foamete, e ciuma, n-avem bani de nimic si murim incet. Perfect, nu? Cum a fost in campania electorala a lui Base. Lasa, Eba sa aiba bani de trait la parlamentul european, ca nu ii ajung mai putin de 6000 de euro, nu-i asa?

Deja mi-e scarba de tara asta, mi-e scarba si de toti idiotii care ii pupa in fund pe cretinii care cica ne conduc spre un trai mai bun. Cand o sa traiasca ei cu acei 125 de roni pe luna cum au spus ei ca ar trebui sa fie minimul pentru o persoana, o sa am un dram de respect pentru ei si deciziile lor de toata jena politicii universale. Dar cum asta n-o sa se intample pot sta linistita ca n-o sa trebuiasca sa ma injosesc si sa le acord un minim de credit.

Ma retrag in ceata pentru ca daca mai scriu despre subiectul asta o sa ajung sa stau in fata la Cotroceni cu o bere in mana pentru Basescu, tot e el sub influenta bauturilor alcoolice cand ia decizii. Doar ca nu sunt sigura ca i-as da sa bea berea respectiva, probabil as lua eu o gura si l-as scuipa intre ochi. Nu merita sa irosesc mai mult de atat...Daca e sa o luam asa, nu merita nici macar un scuipat.

Saraciti bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu