joi, 13 mai 2010

O noua zi sub spectrul genocidului

Da, am facut o pasiune pentru acest cuvant. E perfect pentru a descrie situatia din Romania. De la 1 Iunie, eu, bugetar cu salariul de 1000 de lei o sa ajung la doar 750. O sa am de platit din astia 750 de lei facturile, intretinerea, poate mai mananc si eu din cand in cand, desi asta nu e o necesitate...Haine...lasa ca sunt bune si cele vechi de doi, trei ani.

M-am saturat de palavre!! Ca sa alunec un pic in zona Phoenix. Chiar nu mai vreau sa aud ca se reformeaza tara, ca e necesar sa facem sacrificii... Pai de 20 de ani numai sacrificii si reforme a facut romanul. Reforme in invatamant, reforme in educatie, reforme in politie...Dar am si eu o intrebare, se vede ceva? Pe undeva? Se vad cele 11 miliarde de euro imprumtate?
Of, ca iar m-am enervat...Ce sa-i fac, am toleranta scazuta la prostie.

Desi nu pot ajunge la nici un miting de protest in Bucuresti, nu imi permite bugetul, deja restrans...ma alatur si eu Miscarii Violet. Si la mitingurile de la nivel local...Poate dam si noi foc vreunui portret al "Dictatorului."

Spor la trait, ca de murit e usor...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu