miercuri, 12 mai 2010

Genocidul vine de la Cotroceni

In locul politicienilor care nu prea isi fac treaba...au iesit pensionarii sa isi ceara dreptul la viata, in fond noua lege - sa ii spunem "Controlul populatiei" de acum inainte - ii afecteaza pe ei destul de mult.
Oare se gandea Basescu - mah, parca suntem cam multi in tara asta, ia sa le luam banii pensionarilor ce s-ar duce pe medicamente !! ... See moreAstia mor, si gata! Am scapat de batrani, si asa nu fac mare lucru...se reduce gaura ce-am facut-o in buget.
Cu pensionarii a rezolvat-o, mor de boli si de necaz. Daca e iarna grea mor si de frig cei ce nu mai primesc subventii...Cei ce au datorii multe se sinucid, ca si asa a crescut numarul sinuciderilor intr-o veselie la noi...deja am scapat de o gramada. Copiii cu parinti saraci se duc si ei, de foame, bolnavi si asa mai departe
Profesorii se lasa de meserie, medicii pleaca in alte tari, o sa avem oameni prosti si bolnav in toata tarai, cresc sansele sa se duca mai repede.
O lege perfecta pentru reducerea numarului de locuitori. Cine zicea ca Basescu nu e inteligent? A facut ce n-au reusit nici nazistii, un genocid sanctionat guvernamental ca ideal pentru iesirea din criza. Perfect!

Pun pariu ca peste vreo 20 de ani n-o sa vina nimeni la Boc si Base sa faca un proces a la Nurnberg si sa le ceara socoteala pentru ce au facut si ce au sa faca.

Dar am si eu o curiozitate...cand Base se chinuia sa ne explice ca 10 miliarde a luat guvernarea trecuta - care pentru cei ce au fost in coma in ultimii 5 ani, a fost tot a lui - de ce n-a spus si unde s-au dus banii? In cei 4 km de autostrada? Daca luam eu lopata in spate si mergeam acolo cred ca faceam mai mult de 4 km in cinci ani, dar te pui cu stiinta?

Mi-e si scarba sa mai vorbesc de politicienii de la putere, din opozitie...din partea mea sa se duca toti pe cei 4 km de autostrada si sa se intinda unul langa celalalt in timp ce incepe asfaltarea.

Sa muriti bine!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu